Sunday, October 20, 2013

Næsten to måneder gået


Hej alle Jer derhjemme

Hvordan har I det? Jeg håber, at I har det godt, og at I nyder det danske efterår. Jeg savner godt nok Jer og det danske efterår meget, selvom det amerikanske heller ikke er værst.
Tiden går godt nok stærkt og der er allerede snart gået to måneder. To måneder fuld af travlhed og hverdagsliv.
Fodboldsæsonen er nu slut, hvilket er meget rart. Nu har jeg mere fritid, og jeg håber på, at jeg nu kan få mere gang i musikken. Næste weekend skal jeg til audition til Michigans All State band, hvor det er de bedste i Michigan der kommer til at spille i bandet.
I denne her uge har jeg ligget syg med en masse hoste, og jeg endte med at ryge på noget antibiotika, hvilket jeg stoppede med i går. Jeg tog et billede af min sidste pille, som jeg deler med Jer. Jeg tog den på en McDonalds (what a big surprise).
I går kørte vi fire timer for at se en football kamp. Vi kom ind på et stadion, med over 70000 mennesker. Pænt stor oplevelse, især da vores hold vandt. Jeg fik taget et billede af mig og min hostfar, som jeg også deler med Jer.
Derudover deler jeg et billede af min værtsbror og mig foran en statue af Thomas Edison.

Varme tanker fra US!
Best regards







1 comment:

  1. Hermed en kæmpe portion dansk efterår med flotte farver og dejlig vind :-)
    Jeg savner også dig og glæder mig til vi genses senere :-)

    Fortsat pøj pøj B-)

    ReplyDelete